Кабмін видав постанову, що пропонує якнайшвидшу розробку та подальше впровадження API для 15 держ. реєстрів

  • 19 січня 2017 00:11:00
  • Переглядів: 1055
Між постачальниками послуг гос.органами влади, має бути створено взаємодія на електронному рівні.«У законі про адміністративні послуги є вимога, свого роду" база ": відомство, до якого звернувся громадянин, не має права вимагати з нього інформацію, яка знаходиться в іншому органі влади. Природно, цей пункт зараз не виконується. Замість руху даних в єдиній системі - рухаються люди, по різних інстанціях. «Рухатися повинна інформація та дані, а не наші громадяни» - підкреслив Олексій Вискуб (заст. Голови державного агентства, який розглядає питання, пов'язані з електронним керуванням). Цьому відомству Кабінет міністрів доручив впровадити систему електронного зв'язку між державними установами.Постанова говорить, що за 2 міс., Повинні бути розроблені API, які забезпечать безперебійний зв'язок між 15 держустановами:• Од. держ. реєстр, в якому зберігається інформація про демографічну ситуацію.• Од. держ. реєстр, в якому є всі судові рішення.• Держ. земельний кадастр• Автоматизована інформаційна система Держ. казначейської служби, що враховує доходи і витрати як національного, так і місцевого бюджету на всіх рівнях• Од. реєстр підприємств, проти яких порушено кримінальну справу в зв'язку з банкрутством.• Од. реєстр всіх існуючих довіреностей• Од. держ. реєстр фізичних і юридичних осіб підприємців, а також громадських формувань.• Од. держ. реєстр декларацій громадян, які уповноважені на виконання ф-цій г-ства і місцевого управління• Держ. реєстр прав на майно (нерухомість).• Деpж. інф-ційний ресурс МВС. У ньому будуть дані про втрачені паспорти, а також інф-ція пов'язана з питаннями судимості громадян.• Держ. реєстр актів, в якому зазначено громадянське сост-ня.• Держ. реєстр гос.соц.страхованія.• Реєстр платників податку на ПДВ.• Од. Держ.реєстрі МВС. У ньому вказані власники транспортних засобів, а також - зареєстровані автомобілі.Все вище згадані гос.ведомства будуть взаємодіяти один з одним в обов'язковому порядке.Оні зможу дізнатися потрібну інформацію в інших органах, і не відправляти людей за різними довідками по всьому городу.Інформація про жителів України буде зібрана лише в рамках наданих послуг і необхідної інформації, не більше.Втілення реформ і основоположних IT-проектів в життя буде здійснюватися легше, завдяки загальній системі. Всіма відоме «Прозорро» поряд з сервісом ел. декларацій зможе отримувати інформацію прямо з 5-ти реєстрів, а головне - безпосередньо! Ед.таможенное вікно зможе співпрацювати З20 держ. реєстрами (а то і більше!) і отримувати інформацію з різних баз даних.Як зазначає Олексій Вискуба, у даної постанови був високий відсоток недоброзичливців, і він вважає, що ризик саботажу в органах влади досі великий.«Вже через 2 мес.начальние умови для якнайшвидшого впровадження системи запрацюють, і в подальшому ми гарантуємо обов'язковий жорсткий контроль над спрощенням адміністративних послуг.